Fredagsmiddag

Då vi passerade vår lokala thai-resturang idag föll vi för frestelsen att slippa laga mat...vi gick in och käkade thaibuffe istället!
Jag har ätit lunchbuffe på denna resturang förut och inte varit imponerad, minns att jag då tyckte att maten var rätt blaskig och tråkig, men kvällsbuffen var någonting helt annat. Massor av olika goda, fräsha maträtter att prova och en hel del med lite bett i.
Det är supermysig inredning med väldigt mycket detaljer som man känner igen; de färggranna lyktorna, buddahbilderna, dukarna, bambuinredningen, de små fontänerna...det känns verkligen som om man är tillbaka i Thailand igen!
Alla åt tills magen stod i fyra hörn bortsett från Lilla T, som inte riktigt var i form (hon var väldigt trött). Jag tror Stora T hämtade tre omgångar med Pad Thai och vårrullar.
Själv släppte jag alla hämningar och frossade i nudlar, kyckling, biff, fläsk, grönsaker, springrolls, räkchips för ett värde av typ 250 points (*gulp*) men det var det helt klart värt!
Är fortfarande proppmätt...


Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt. Jag kan själv känna igen Thailandskänslan!
Trevlig helg på dig!

2007-12-14 @ 22:35:11
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Fabianellinor

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2009-02-13 @ 09:11:03
URL: http://fabianellinor.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0