Julklappslista

En liten lista, snodd från Pyret

Fem frågor om julklappar:

Vad önskar du dig i julklapp?
Bidrag till Thailands-resekassan.

Är det nån julklapp du får varje år?

Vi brukar alltid få en familjealmanacka med en kolumn för varje familjemedlem och med seriestrippar ur ensamma mamman - suverän och praktisk för vår stora familj!
Sedan brukar det bli en och annan chokladask...

Vilken är den bästa julklapp du fått?
Då jag var 8 år fick jag min första LP-skiva - en skiva med musik från TV-serien Fame och jag spelade den hela julen...jag var så lycklig! Jag har den fortfarande kvar och lyssnar på den ibland.

Vilken är den sämsta julklapp du fått?

Då jag var liten fick jag varje år kaffeskedar, kaffekoppar och assietter i samma serie...då tyckte jag förstås att de sög, men idag uppskattar jag att ha en fin kaffeservis!

Vilket är ditt bästa julklappstips?
Till ett barn i förskoleåldern är böckerna om Gittan av Pija Lindenbaum ett hett tips. De är sanslöst bra och roliga!

image180 image181 image182












Kommentarer
Postat av: Pyret

Vi har alla utom Älgbrorsorna. De böckerna är fantastiska! Gittan och fårskallarna är klart bäst :)

2007-12-06 @ 21:30:59
URL: http://litenpyret.blogg.se/tornrosa
Postat av: Gautekaroline

Very nice site. Will sure visit again.

2008-08-29 @ 11:24:16
URL: http://gautekaroline.blogspot.com
Postat av: Gautekaroline

Very nice site. Will sure visit again.

2008-08-29 @ 11:24:32
URL: http://gautekaroline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0