Morgonrysare

Vaknade 5 imorse med grymt ont i magen och ryggen, det gjorde så ont att jag knappt kunde andas. Fick krypa på alla fyra ut till toa, det skar som knivar.
Gick snabbt i huvudet igenom vad sjutton det kunde vara: Förlossningsvärkar? Högst osannorligt, man behöver liksom vara gravid för det... Gallstensanfall? Nix, sitter för långt ned och känns annorlunda. Vinterkräksjuka eller nåt jag ätit? Nej, detta är absolut inget magsjukeont, det är nåt helt annat. Njurarna? Kan vara.
Letade i medicinskåpet och alla värktabletter som skulle kunna tänkas fungera var dessvärre slut...kröp tillbaka till soffan och väckte S, som fixade varma handdukar. Som tur är lyckades jag somna till slut och när jag vaknade vid åttatiden var det borta, är bara lite öm efter att ha haft sån kramp...fy vad otäckt det var, man blir ju vettskrämd!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jah har haft så som du beskrev några gånger och för mig var det ägglossning...

2007-12-30 @ 16:13:13
URL: http://annalexing.blogg.se
Postat av: Helena

Hemskt när man får så ont. Att du kunde somna om!
Gott Nytt År!

2007-12-30 @ 23:12:19
URL: http://gutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0