Tyst det är i huset...

Nu börjar lugnet sänka sig efter en intensiv morgon.
S på väg in till stan med Lilla T för vaccination och därefter ett utlovat besök i riktig godisaffär för att plocka ihop en alldeles egen lördagsgodispåse (till Lilla T alltså, inte S...*ler*). Tonårssonen är även han på väg in till stan, han skall gå på bio med sina kompisar. Jag måste medge att det känns lite pirrigt att släppa iväg honom själv in till stockholm, men jag måste skärpa mig och sluta hönsa mig nån gång - ungen är ju faktiskt 13 år! *ler*
Övriga barn har stängt in sig på Stora T´s rum med kartong, saxar, färgade papper och glitterlim...gissar att de kommer att vara sysselsatta med detta ett bra tag. Har lite chokladtryffelsmet på kylning, så lite senare idag skall vi göra julgodis.

Men först en kopp kaffe och sedan en stund i badet med en av mina nya böcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0