Veckans viktminskning

Vikt Lördag 15/12: 66,8 Kg
Vikt Lördag 22/12: 65,6 kg
Veckans viktminskning: - 1,2 kg

Totalt: 17,4 kg
BMI: 24,4 (- 6,5 totalt)
Är hur nöjd som helst...
då har jag ju lite att ta av nu i jul!
image197

Fattar ingenting - jag har slarvat rejält och ätit både godis, lussebullar, gräddtårta, morotskaka, choklad, pepparkakor och massor av annat gott som det bjudits av på jobbet...men jag har visserligen ätit det i ganska sansade mängder och i övrigt hållt mig till "programmet".

Jag märker en klar skillnad i mitt ätande av sötsaker mot förr,
jag äter mer långsamt, känner doft och smak på ett annat sätt.. Tidigare
kunde jag moffa i mig en hel chokladask helt själv på nolltid, nu blir det 3-4 bitar..sen vill jag inte ha mer. Tycker inte heller att ljus choklad är sådär jättegott längre, utan föredrar mörk.

Kommentarer
Postat av: Pyret

Vad härligt!!! Du är bäst!

2007-12-22 @ 11:14:38
URL: http://litenpyret.blogg.se/tornrosa
Postat av: Faster

Har också varit godisfreak och kunnat äta en Aladinask helt själv! Nu tycker inte heller jag om ljus choklad och definitivt inte Aladin!

2007-12-22 @ 11:26:20
Postat av: Helena

Men hur tidigt är du uppe?
Du är verkligen duktig med din viktminskning. Hurra för dig!

2007-12-22 @ 11:27:29
URL: http://gutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0