Dröm

Inatt drömde jag att vårt plan nödlandade.
Det var en väldigt tydlig dröm med mycket detaljer...det var flighten mellan Stockholm och Doha i Qatar (vi mellanlandar där på vägen till Bangkok). Någonting hände med motorn som tvingade planet att gå ned väldigt hastigt. Platsen vi landade på var antingen på vatten eller så var det en väldigt blöt motorväg. Ingen kom till skada och allt slutade väl, men det blev förstås väldiga förseningar och mycket trassel.
Lite underlig dröm för att vara mig, jag är visserligen nojjig för rätt mycket, men jag känner mig inte ett dugg nervös inför att flyga.

image178

Kommentarer
Postat av: Sus i dus

Oj vad läskigt! Ja det är nog en hemsk upplevelse om det skulle vara på riktigt! Tänk bara tanken på om man skulle störta!

Jag har nog blivít lite räddare att flyga, med tanke på alla olyckor som hänt de senaste tiden!

Tur det bara var en dröm!
/Sus

2007-11-30 @ 08:34:11
URL: http://sus68.blogg.se/
Postat av: Ninni

Usch vilken jobbig dröm!

Hoppas dina prickar går över utan meducin..ha det gott i kväll, kram

2007-11-30 @ 16:45:18
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0