Filmer

Idag hos mamma och pappa tittade vi på gamla videofilmer som min pappa ärvt efter en släkting.
Det kändes mycket märkligt att se. Radhuset utanför Stockholm där jag växte upp. Vårt bröllop för 13 år sedan och alla vänner, familj och släktingar som var där. Vår lägenhet ute i förorten som vi tyckte så mycket om. Då vi alldeles nyinflyttade och stolta visade upp vårt nya hus och trädgården som ännu inte blivit övervuxen.  P som tar försiktiga, stapplande steg som bebis. Jag som 20-åring och gravid med P med min lilla mage.  Jag och S ser så väldigt unga ut på bilderna, kan knappt fatta att vi faktiskt redan då hade klivit in i vuxenvärlden.
Det känns så väldigt länge sedan.


image159

 

 


Kommentarer
Postat av: Pyret

Åh vad kul att se! Vi har inga rörliga filmer på oss alls :(. På mig finns det på Super8 som inte är konverterade till något vettigt format så de har jag inte sett på mååånga år.

2007-11-11 @ 11:20:07
URL: http://litenpyret.blogg.se/tornrosa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0