Prickig

För ett par år sedan fick jag flammiga, kliande utslag på bålen, ryggen och i ansiktet...det visade sig vara någon form av inflammation, förmodligen utlöst av stress. Det såg förskräckligt ut och det blev bara värre och värre trots att jag använde krämerna min dåvarande husläkare skrev ut. Till slut fick jag en remiss till en hudläkare som kunde konstatera att krämerna hade varit som att hälla bensin på en brasa. Istället fick jag Propyless + en väldigt bra spray - och de envisa utslagen försvann helt på 2 dygn!
Nu är de små rackarna tillbaka, jag är prickig och flammig och det kliar. Skall prova att smörja med propyless och jag hoppas att det räcker för att få väck dem. Sprayen slut och den är receptbelagd, så typiskt.
Hoppas det går över, så här vill jag inte se ut och jag har ingen lust med nåt mer läkarbesök nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0