En mysig spakväll...

...hade jag i söndags.
Jag struntade i alla aktiviterna (meditation, qigong och lite annat) utan låg istället och gottade mig i de mysiga, varma utomhusbaden och vräkte i mig massa smarrig frukt .

image98

Lite motion blev det också, jag simmade en hel del i den stora bassängen mellan varven.

image97

Middagen var fantastisk, länge sedan jag åt något så gott.
Som entre blev det blev sashimi och misosoppa. Förrätten bestod av skivat renkött på palsternackscreme och till huvudrätt valde jag lax och krabba, friterat i knyten i nån slags filodeg, med olika såser att dippa i. Till efterrätt blev det krispiga flarn med vaniljcreme och ljumna äpplen. Valde inte Sushi, det kan jag ju äta närsomhelst...

Rummet var jättefint och fräsht, med utsikt över havet.
Jag är glad att jag valde att sova kvar trots att det var vanlig arbetsdag dagen efter. Vi gick och lade oss redan vid tio och hann på måndagmorgonen med både lite bad i de varma källorna, nån halvtimmes motionssim och en supersmarrig hotellfrukost innan det var dax att åka till jobbet.



Kommentarer
Postat av: Ninni

Ser helt underbart ut..är det Hasseludden??

Haha vet du jag ställde mig på vågen idag..jag hade gått ner över fyra kilo...hade jag ingen aning om.jag vägde inte alls så mycket som jag trodde!

Det är nog tack vare flytten..kram på dig

2007-10-10 @ 20:09:01
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Alex

Japp, det är hasseludden! :)

2007-10-11 @ 07:43:27
URL: http://nattfari.blogg.se
Postat av: Ninni

Måste nog åka dit nån gång..jag har varit på Loka Brunn också i Sunne, det är härligt med Spa

2007-10-11 @ 16:29:21
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0