Glömsk?

Igår när jag var på väg med Stora T till fiolen blev jag ikappsprungen av en okänd kvinna.

"Men hej Alex, det var länge sedan!!! Hur är det???" sa hon.
Min hjärna började arbeta för högvarv - vem var kvinnan och hur känner jag henne??? Gammal förälder?...nej. Jag kände inte igen henne för fem öre.
- "Hej! Jo, det är bara bra, själv?" fick jag fram.
- "Bara bra, hej!!!" log kvinnan och skyndade vidare.

Jag kan för mitt liv inte komma på vem hon är eller erinra mig om att jag nånsin har sett denna kvinna förut.

Helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Haha sånt har hänt mig med...sen står man som ett stort fån och fattar ingenting!

2007-10-06 @ 09:05:17
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: uLLis

Å sånt där är ju så hemskt, jag ger mej inte förrän jag kommer på vem människan var heller. Kan ju ta flera veckor att komma på. Haha. Kram

2007-10-06 @ 09:40:29
URL: http://www.flimmra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0