Lopphotell...


När jag nu ändå är inne på detta med hotell...

Jag har insett att jag klantat till det och bokat in oss på ett lopphotell de två första nätterna i Bangkok...
Jag letade på Tripadviser och där skräder besökarna inte orden då de ger omdöme till hotellet:
"awful!", "dont go here", "not value for money". Otrevlig personal, slitna hotellrum, mycket ljud från motorvägen utanför + nattliga besök av kackerlackor...*gulp*... jag ryser bara jag tänker på de äckliga små (stora???) krypen, jag kan stå ut med att se dem traska runt på gatorna, men i sängen eller i badrummet vill jag INTE ha dem.

image139

Jag hoppas att de har fel - på andra sajter har det fått lite bättre recentioner, typ lite slitet men helt OK.

Det är inte så mycket att göra åt heller, jag bokade de här två nätterna i samband med bokning av flygbiljetterna för att få en paketresa och därmed resegaranti om något skulle gå snett. Det fanns bara två bokningsbara budgethotell då jag bokade, detta och ett som låg i Bangkoks "red light district" - då blev valet inte så svårt.
Och jag hade dessutom nån naiv ide om att Sembo inte hade några skunkiga hotell i sitt utbud...*S*

Det är bara att hoppas på det bästa och bita ihop om det skulle vara illa, det är ju trots allt bara två nätter - i Ao Nang och Khao Lak väntar bra hotell, och nu när jag skall boka de två sista nätterna i Bangkok skall jag vara mer noggrann.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Kackerlackor..RYS otäcka djur!

Du ska se att det inte är så farligt Sembo brukar väl ha gott rykte och som du säger det är ju bara två nätter!

2007-10-28 @ 22:11:03
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: uLLis

Lite kacker är ju bara bra, frukosten räddad!!! Haha ;) Kramis

2007-10-29 @ 14:38:46
URL: http://www.flimmra.blogg.se
Postat av: Ulla

Kackerlackor är läskiga. Hoppas det inte är så illa som du kanske tror. När åker ni och hur länge ska ni vara borta?

2007-10-29 @ 20:34:17
URL: http://ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0