Utmaning!

Sju personliga sanningar om mig själv:

- Om jag hade möjlighet skulle jag trycka på paus och bara luffa jorden runt med familjen i ett helt år.

- Jag har haft många märkliga upplevelser som jag inte kan förklara, och har stort intresse av det andliga och  övernaturliga. Jag är övertygad om att vi alla är mer än vår fysiska kropp.

- Jag bär på mycket onödig oro över saker som jag egentligen inte skulle behöva oroa mig för och har svårt att tro och förlita mig på att saker och ting skall gå bra.

- Eftersom både jag och S är totalt ointresserade av trädgårdsarbete är vår tomt en skamfläck för vår gata. En gång kom faktiskt grannen över och erbjöd oss att låna deras häcksax. *S*

-  Jag arbetar på att få ett sundare förhållande till mat och har kommit en bra bit på vägen.

- Enligt Human Dynamics teorier är jag emotionellt-fysisk i mitt kommunikationsmönster.

- Jag och min man är kusligt synkade i tanken, ofta tänker vi på samma sak i samma ögonblick.


Jag blev utmanad av Pyret och skickar vidare till den som känner sig manad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0