Veckans viktminskning

Vikt Lördag 20/10: 70,6 Kg
Veckans viktminskning: 0,4 kg.
Totalt: 12,4 kg
BMI: 26,2 (- 4,7 totalt)

Hm...är inte helt nöjd. Framförallt inte eftersom jag faktiskt har tränat lite i veckan.
Men det är bara att fortsätta och hoppas att det går bättre nästa vecka.
Men det känns segt att det går så långsamt...
Jag har funderat på att ta en rivstart med GI ett par veckor för att få lite fart på det hela, men vet inte om jag törs - jag blir riktigt seg i huvudet av att utesluta kolhydrater och de här närmsta veckorna kommer av olika anledningar att kräva rätt mycket av mig...så frågan är om det är så smart.

Dessutom är det så svårt att avstå från frukt.

image125

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej du! Det är väl bra när det går åt rätt håll. För att det skall hålla i längden tror jag att det är bra att äta som man brukar. Fast mindre. Och att tänka igenom vad man i det vanliga skall ändra. Det handlar väl om att få balans i intag och uttag. Har följt makens viktnedgång. En sak som jag tror är viktig när du tränar är att hålla koll så att du håller dig inom den den pulsinterval där du bränner mest fett. Dvs mellan 65 och 75% av maxpulsen. Lycka till.

2007-10-20 @ 21:10:54
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Ninni

Får man inte äta frukt??

Du är superduktig tycker jag...jag bara inte orkar att ta tag i det här just nu...borde..men!

Ha det gott resten av helgen..kram

2007-10-20 @ 22:11:08
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0