Lyx

Igår eftermiddag skickade jobbet iväg oss på kick-off på Grand Spa i Saltsjöbaden. Hur lyxigt som helst!
Efter ett par timmars slappande i sköna vilstolar vid poolen, mumsande på frukt och juicebuffe, bastande och bubblande i bubbelpoolen åkte vi vidare till Texas Burger & co i Sickla. Där fick vi alla svår beslutsångest, det fanns hur mycket gott som helst att välja på...till slut bestämde jag mig för en hamburgare med bacon och ädelost, grymt goda pommes frites med dipp och lökringar. Dessutom klämde jag en mäktig chokladkaka till efterrätt...då vi lämnade resturangen var jag så mätt så jag trodde jag skulle spricka!

Det blev en riktigt mysig och rolig kväll med många skratt. Härligt!

image417     image418



Kommentarer
Postat av: Thess

Låter hur underbart som helst :o)
Min sambo och jag var i Halmstad, Tylösand när vi fira 6 år tillsammans på Tylösand spa, helt underbart :oD

2008-04-30 @ 22:34:15
URL: http://mistythess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0