Äntligen!

Nu står bilen här på vår parkering!
Den känns ganska annorlunda att köra....lite piggare i accelerationen och den plågsamt hårda kopplingen är ett minne blott. Den renoverade växellådan känns mycket mer stadig och stabil än tidigare, växlarna behöver bara puttas i och jag får vänja mig vid att inte behöva ta i för kung och fosterland då jag växlar.
Bilen var grymt skitig både utanpå och inuti, så vi passade på att tvätta och städa ur den ordentligt, samt satte på fräsha hjulsidor. Det blev lite rekond-feeling över den.
Hoppas bara att den håller ett bra tag framöver nu!

Vi firade med att åka till Sickla Stormarknad där vi gick på bio. Vi såg "Clone wars", en tecknad Star Wars-historia som framkallade gäspningar hos alla utom E, som är ett stort Star Wars-fan. Jag tom somnade...
Det blev även ett besök på Skopunkten där det blev nya gympaskor till delar av barnaskaran och ett par nya höstskor åt mig (ÄLSKAR det där med 3 par till priset av 2!!!)


Kommentarer
Postat av: Pyret

Härligt med att bilen kom tillbaka äntligen, som om ett barn har fattats typ :D.

Skopunkten äger med sina 3 för 2... särskilt när jag har tre barn!

2008-08-17 @ 23:11:28
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Ninni

Slutet gott allting gott!



Snygga skor...tecknad Star Wars lät fruktansvärt tråkigt, jag ska se Sex and The City i morrn..den tror jag är bra.



Ha det..kramen

2008-08-18 @ 08:21:28
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0