Pannknack

Om en liten stund är det dax att bege sig till kyrkan där Lilla T skall gå luciatåg. Hon har laddat för fullt, och övat hela förmiddagen. Vanligtvis skulle jag se fram emot en tillställning som denna, men idag har jag sådan grym huvudvärk att jag helst skulle vilja lägga mig i sängen, dra ned rullgardinen, dra täcket över huvudet och sova tills imorgon bitti...inga migräntabletter hade jag kvar heller och jag har plöjt igenom hela huset på jakt efter Ipren, Alvedon, Panodil eller något annat som möjligtvis skulle kunna funka som substitut. Till slut hittade jag en gammal smulig Aspirina C från Rom-resan och det har nu lättat åtminstone lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0