Jullista!

Dream Christmas gift: En trisslott med 25.000:- i mån i 25 år
Favorite Christmas carol: O helga natt
Best thing about Christmas: Dofterna, ljusen, stämningen
Most memorable Christmas moment: Då jag var liten och fick min första LP-skiva (Fame)
Party or prayers: Båda delarna
Favorite Christmas drink: Lättglögg
Favorite Christmas movie: Ingen aning...
The best Christmas party is at: Ingen aning...
Celebrate with friends or with family: Familjen.
Do you believe in Santa Claus?: Nej...:)
Best store for Christmas shopping: Indiska
Have you started Christmas shopping?: Nix...
Under the mistletoe, you would love to kiss: Min man
Favorite Christmas food: Lax
Christmas Wish This year: Bidrag till reskassan och ett mycket speciellt smycke...
Your favorite Christmas decoration: Ljus och Ljusslingor
Giving or receiving?: Båda delarna är kul
Number of Christmas cards you send: 0
Number of Christmas cards you get: ?
Do you wish for a White Christmas?: Självklart...
How many Christmas parties do you go to?: Ett, än så länge
Ever played Santa Claus in a party?: Nix
What do you think of Christmas trees?

Hittad hos Anna
: Älskar julgranar och i år blir det en äkta!



Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja du en trisslott skulle sitta fint, ja med vinst alltså!



Vaaaa har du inte bjudit in tomten på party??



Ha en underbar helg, kramen

2008-12-12 @ 08:43:27
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anna

Attans, du var bättre än mig på trissen ;-P

2008-12-12 @ 20:08:03
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0