Dax för en lista!

Denna hittade jag hos Sus.

Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu: Hyfsat
Favoritgodis: Skumgodis
Är det nåt du absolut inte äter:
Risgrynsgröt, blir direkt illamående av det.
Kläder just nu:
Svart tröja, svarta tights och blommig 70-tals tunika utanpå.
Musik just nu:
MIKA
Vad sa du senast:
Kollar du maten?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Skulle vilja se hur det var på stenåldern
Sommarplaner:
Renovera på huset. Kanske fjällen igen? Vi får se vad vi har råd med...
Är du bra på matte:
Nej, verkligen inte!
Fisk eller badkruka:
Badkruka
Saft eller alkohol:
Alkohol
Längd och vikt:
164 cm, imorse 63,8!!! :)
Hur många kuddar sover du med:
2
Favoritväder:
Varmt och soligt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?:
Man och barn, kortlek
Spelar du nåt instrument:
Cello och lite gitarr

Morgon- eller nattmänniska: Båda

Sparare eller slösare: Slösa...bigtime!

Vem är viktigast för dig: Familjen

Bästa film: Gilbert Grape

Tror på liv på andra planeter: Absolut! Något annat vore osannorlikt.

Kommer du ihåg din första kärlek: Japp

Älskar du henne/honom fortfarande: Nix

Har du några homosexuella vänner: Nej, men har haft.

Tror du på mirakel: Ja

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Japp

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Oftast

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Är klar...tror jag nöjer mig med fyra.

Bio eller promenad: Bio

Är du kittlig: Japp

Snarkar du? Nej

Rädd för insekter? Ja...*ryser*

Äckligaste insekten: Spindlar

Största svaghet: Shopping

Det här är jag bra på: Mitt jobb

Bästa bok? "Den oändliga historien"

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna magi

Chips, morötter eller godis? Chips, men det äter jag inte så jag säjer morötter

Pizza eller hamburgare? Hamburgare

Skriver du dagbok? Nix

Har du nån flickvän/pojkvän? Japp! :)

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Vill ha ett mumintroll på axeln

Stökigt eller välstädat? Välstädat, men oftast är det stökigt.

Gungar du på stolen? Nej

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? No way!

Vilken hand håller du gaffeln i? Höger

Hur många syskon har du? 1

Vad är du mest rädd för? Att något ska hända barnen

Saltar du på maten? Nej

Gillar du att sjunga? Ja

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Vårdlinjen, barn och ungdom

Anser du att du är stark? Nej

Brukar du sola? Ibland

Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten eller håller andan

Har du komplex och för vad? Min fläskiga mage

Röker du? Nej, men har varit storrökare i många år. Har varit rökfri i 4½ år.

Snusar du? Nej

Använder du knark? Nix!

Kaffe, te eller inget? Jag varvar


Kommentarer
Postat av: ejmis

Kul att läsa =)

2008-02-05 @ 20:05:35
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Oj vad kul att läsa om alla! =)
/Sus

2008-02-05 @ 20:29:47
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Pyret

Ser ut som om jag blir tvungen att sno en lista från dig med ;)

2008-02-05 @ 22:00:13
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Lukasenya

Big tnks for interesting and useful site!

2009-05-14 @ 10:32:48
URL: http://lukasenya.3steps.com
Postat av: Lukasenya

Big tnks for interesting and useful site!

2009-05-14 @ 10:33:08
URL: http://lukasenya.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0