En lista till...

Hur svarar du i hemtelefonen? "Ja, det är Alexandra"
Hur svarar du i mobiltelefonen? Same same
Ringer det mycket till dig? Ganska mycket

Ringer du mycket? Ganska mycket
Vem ringde du senast? Min mamma
Hur mycket pengar har du? Mindre än jag skulle vilja ha...
Senast kramat och när? Godnattkram till E
Antal timmar sömn inatt? 8 timmar (kors i taket...)
Sov du ensam? Nej, sover med S
Vem sov du hos senast? Hos S

Senast jag sov över: På Hasseludden på Spa

Vem sov hos dig senast? Minns inte
Vem vet mest om dig? S
Vem vet du mest om? S
Vad ser du fram emot? Thailandsresan!!!! :)

Vad vill du ha just nu? Lugn och ro
Vem hånar du? IPass...
Vem längtar du mest efter? Känner inte någon längtan efter någon särskild person
Vem vill du helst slippa? Vinterkräksjuka
Vem stör du dig på? Energitjuvar
Vem vill du sova bredvid inatt? S

Vilken buss åker du oftast? Åker sällan buss, det blir bilen.
Vilken årstid är det nu? Kylig monsunperiod?
Anser du dig själv snygg? Nej
Har du varit kär? Ja

Är du kär nu? Ja
Är du en bra partner? Det vet jag inte...jag kan nog vara rätt knepig ibland.
Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Nej
Har du varit otrogen? Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Varken eller

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Självklart, pratade med honom nyss...;)
Vad åt du senast? Delade en apelsin med Lilla T.
Är du polare med grannarna? Har vänner som bor i vårt område, men är bara ytligt bekant med de på vår gata.
Har du varit på ett party? Ja
Har du varit utomlands? Ja
Var är dina syskon just nu? Gissar att hon är hemma
Vilken tid gick du upp imorse? 5.30
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov
Vad är det första du gör på morgonen? Skriker åt S att stänga av den jävla väckarklockan...(han låter den ringa och ringa och ringa...)
Vad ska du göra efter det här? Titta på House


Hittad hos Pyret.

Kommentarer
Postat av: Dancing Stars

Interesting site. Worth the visit!

2010-01-14 @ 10:32:28
URL: http://dancing-stars.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0