Sommarkläder

Jag kan meddela att alla de 18 kilo jag tappat INTE suttit på enbart rumpa, lår och mage... således är det dax för en ny bikini, vilket inte har varit lätt att hitta i januari. Har varit överallt och det lilla som funnits har inte passat, så jag beställde från Ellos som har REA. Den sitter inte perfekt och är inte överdrivet snygg, men den var jättebillig och är en OK basbikini som funkar sålänge. Köpte en svart och en brun. Passade på att beställa en klänning oxå, den var jättesnygg, men tyvärr lite genomskinlig.

image265image263image264

Bilder lånade från www.ellos.se

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin bikini!

2008-02-02 @ 08:16:09
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: ULLiS

Jag tycker att den var fin, enkel och stilren. I like it! Äh, genomskinligt är det nya svarta. ;) Kram!

2008-02-02 @ 14:33:00
URL: http://www.flimmra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0