Välkommet problem

Jag fick lite småpanik då jag kollade igenom mina sommarkläder inför resan - allting är för stort.
Mina klänningar, kjolar, bikinis och linnen sitter som tält, och efter dagens shoppingrunda var det bara att inse att det i januari är svårt att hitta nya sommarkläder. Jag köpte ett par linnen, men kjolar och klänningar var det värre med.
I ett sista desperat försök kastade jag in allt i tvättmaskinen, körde det i 60 grader och därefter in i tumlaren på full effekt. Tack och lov krympte kläderna ett par storlekar utan att förlora passformen, så nu går det faktiskt att ha på sig!
Jag får köpa lite nytt då vi är i Bangkok, och den här gången hoppas jag att jag slipper höra "Sorry madam...no have elephantsize" då jag kommer för att handla...

Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag skall gräva lite åt dig i mina högar också... :)

2008-01-28 @ 16:16:14
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Ninni

Haha..ja nöden har ingen lag!!

Kram

2008-01-28 @ 18:15:20
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0