Kefalonia

Jag och S hade ju planer på att åka till Kreta i sommar, men nu har vi ändrat destination. '
Det blir en annan grekisk ö istället - Kefalonia. Efter att ha hängt på olika greklandsforum och läst så mycket positivt om ön blev jag jättesugen på att åka dit. Kefalonia skall vara en lugn, genuin och mycket vacker ö med många fina stränder och sevärdheter, vilket nog passar oss perfekt. Och nu i veckan hittade vi en kraftigt rabatterad charterresa dit med Airtours, så nu är resan bokad och betald!
Lägenhetshotellet ligger uppe på en höjd med magnifik utsikt över havet och det finns även pool. Det har fått fina omdömen på reseforumen, alla har varit väldigt nöjda. Enda haken verkar vara att det är en lite jobbig backe uppför och att det tar någon kvart att gå till stranden, men lite motion har ingen dött av även om det är semester.
Och det lär ju bli en hel del tsatziki, giros, sovilaki och Myrthos under veckan att motionera bort...

Längtar!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Va vackert!! Har en familj på jobbet som var där för ett par veckor sen dom var supernöjda!



Kul att du är tillbaka, har saknat dig.

Jag trodde ni hade bokat den förra resan..men ni kanske bokade av!

Ha en skön helg, kram

2008-06-06 @ 08:35:11
Postat av: Helena

Kul att du har fått lust att skriva igen förresten!

2008-06-08 @ 07:51:23
URL: http://gutta.blogg.se/
Postat av: Maria

Låter underbart med en resa "på tu man hand"!

Vi var till Kreta -90 och det var jätte mysigt.

Det där med att boka om resor är jag expert på själv, har jätte svårt att bestämma mig. Man vill ju liksom att allt skall bli så perfekt...

Jag tror ni kommer att få det underbart!

2008-06-08 @ 12:10:13
URL: http://alpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0