Hälsomässa 2008

Igår var det dags för hälsomässa igen, denna gång gick jag tillsammans med en väninna.
Jag bestämde mig för att prova på aurafoto igen, och även denna gång blev det ganska träffande. Mannen som tolkade kortet beskrev i princip min personliga utveckling de senaste åren samt visade på det som jag har kvar att arbeta med. Mycket han sa hängde ihop med läsningen jag fick förra gången.
En annan intressant detalj var att jag vid tillfället hade en besvärlig huvudvärk, vilken faktiskt syntes på kortet. Det ser ut som en reva på högra sidan av huvudet.
Jag gjorde även en tarotläsning hos ett medium. Bla så såg hon att jag har en stor familj och beskrev makens personlighet och vårt förhållande MYCKET träffande. Hon prickade in en flera andra personliga detaljer som tex att det bortsett från mina egna barn var mycket små barn omkring mig (jobbar ju på förskola...) samt bekräftade de tankar jag haft i vissa frågor. Jag fick även veta lite kring det närmsta året samt råd om hur jag skall gå vidare i min personliga utveckling. Det var mycket givande!
Jag provade även på Deekshaöverföring, vilket var en härlig känsla.

Det blev förstås en del inhandlat...jag fastnade för en kortlek som heter Soulcards, det blev även en ny pendel samt en serpentin-sten.

 
Bild lånad från www.touchdrawing.com

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ohh jag vill också prova på..verkar så spännande!



Tänk att hon träffade så härligt rätt...ha en skön dag, kramen

2008-11-02 @ 09:18:30
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Pyret

Tack själv för en bra dag! Och kväll igår förstås!

2008-11-03 @ 08:13:08
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: maria

Låter mycket spännande!

2008-11-03 @ 08:37:13
URL: http://alpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0