Off

Jag har verkligen varit lite off den senaste tiden...dels har det varit extremt mycket i almanackan, men jag har även haft mina tankar på annat håll. Intuitionscirkeln har startat upp mycket nytt inuti mig, och jag riktar mycket tid och tanke åt den här processen.
Jag har börjat meditera igen, arbetar mer min reiki och jag har även dammat av mina Tarotkort. Den här gången känner jag att jag är på rätt väg och att jag även har rätt personer omkring mig för både vägledning och utbyte av tankar.


                                                                  

Kommentarer
Postat av: Ninni

Låter som en bra idé att lägga energin på det.du ska ju må bra.



Ta och lägg en stjärna (heter det så) för mig..kramen

2008-11-16 @ 09:24:45
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0