Reseberättelse

Här kommer min reseberättelse från dagarna i Rom.

Kommentarer
Postat av: Pyret

Vad mysigt att få läsa om hela er resa :D. Verkligen underbart låter det och det kliar i fingrarna på mig att åka dit. Ett annat år, en annan ekonomi...

2008-11-29 @ 13:24:13
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Emelie

Hej! Här kommer jag och tränger mig på... Googlade runt lite och hittade din reseberättelse om Rom. Jag och pojkvännen åker dit i slutet på nästa vecka och sitter just och funderar på om vi ska köpa Roma-pass eller ej. En fråga, måste man köpa ett per person? Är det värt pengarna? Det lät ju inte helt fel att kunna glida förbi kön utanför Colosseum... Har du några andra tips att ge två som aldrig varit i Rom tidigare? Det var spännande att läsa om ert besök i Rom!



Vore väldigt tacksam för svar!



Mvh/Emelie Lindqvist

2010-01-19 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0