Sju saker om mig - alldagliga och knäppa

Utmaningen kommer från Pyret

1. Jag går alltid upp jättetidigt på vardagarna för att hinna starta dagen med ett långt bad. Hinner jag inte bada på morgonen innan en arbetsdag är hela dan förstörd!

2. Jag lägger gärna Tarotkort eller orakelkort då jag behöver vägledning och hjälp att fokusera mina tankar.

3. Då jag hamnar i stökiga trafiksituationer pratar jag högt för mig själv och ger mig själv instruktioner om hur jag skall köra och vart jag skall titta.

4. Jag är en riktig samlare och samlar periodvis på olika saker. Ett tag var det tex bärsjalar. Väskor är jag ständigt galen i  och äger alldeles för många.

5. Vår trädgård är grymt eftersatt. Då vi flyttade in för 13 år sedan var den som tagen ur "Sköna Hem", nu liknar den mer något ur "Familjen Addams".

6. Jag är grymt koffeinberoende och behöver kaffe regelbundet för att inte dippa.

7. Jag går uteslutande klädd i leggings och tunika/klänning.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Va badar du varenda morgon..OJ!!



Leggings och tunika ska nog jag med börja med det är ju så sköna plagg!



Haha Familjen Addams trädgård..ja då ser den nog inget vidare ut.

Ja den här utmaningen har ju jag med fått men glömt att göra den...kramen



2008-11-19 @ 17:43:52
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0