Är du ...

Är du döpt efter någon?
Inte vad jag vet
 
Vad äter du helst till lunch?
Äter gärna något lätt, som fetaostsallad
 
Har du barn?
Fyra stycken!
 
Om du var någon annan, skulle du vara vän med dig i dag?
Det tror jag. Jag är en bra kompis.
 
Är du väldigt sarkastisk?
Det kan jag vara....

 Har du kvar dina tonsiller?
Japp
 
Skulle du hoppa bungyjump?
Skulle vilja, men vågar inte

Vilka är dina favortiflingor?
Tycker om "torr och dammig" musli. Gillar även Special K, men köper den inte eftersom den är rena sockerbomben.

Knyter du upp dina skosnören?
Ja
 
Är du stark nog att stå ut med dig själv?
Oftast står jag ut med mig själv, men ibland blir jag lite trött på att jag jämt skall analysera allting. Jag blir dock bättre och bättre på att släppa saker.
 
Vilken är din favoritglass?
Marscapone
 
Vad är det första du lägger märke till?
Sinnesstämningen hos en person
 
Rött eller rosa?
Rött, gillar inte rosa
 
Vad är det sämsta med dig ?
Att jag är alldeles för känslig för mitt eget bästa
 
Vem strular du mest med?
S
 
Vad drömde du i natt?
Minns inte. Lite ovanligt för jag brukar alltid komma ihåg vad jag drömmer!
 
Har du någon speciell talang?
Jag är bra på att leda barn i grupp
 
Vad tittade du senast på TV ?
Somnade till Fredag hela veckan
 
Vilket är ditt favoritljud?
Skratt
 
Rolling Stones eller Beatles?
          Rolling Stones

Snodd från Pyret



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0