En salig blandning...

Jag har roat mig med att börja lägga in min favoritmusik i  nya mobilen. Det blir en salig blandning av det jag gillar just nu. Ibland undrar jag vad jag har för linje i min musiksmak...vad säjs om detta?

* MIKA
* Katie Melua
* Eagles
* Johnny Cash
* Rammstein
* Meditationsmusik
* Steve Earl
* Eros Ramazzotti
* Lars Winnerbäck
* Josh Groban (han som enligt Lilla T sjunger som Jesus)
* Damien Rice
* Aerosmith

Hur kul som helst, det här är ju värsta leksaken och jag blir fem år igen!
*klappar förtjust i händerna *

Kommentarer
Postat av: maria

Ja, det var lite gott och blandat :)

Skulle själv behöva lägga in lite nya låtar i mobilen. Lyssnar mycket när jag är ute och går eller springer så lite nya "upptempolåtar" får jag klura ut =)

2008-10-12 @ 09:03:38
URL: http://alpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0