Intuitionscirkel

För ett par år sedan höll jag på mycket med yoga, meditation, Reiki och andra andliga övningar. Jag lärde mig otroligt mycket och fick många tankar och insikter om tillvaron i stort och om mig själv.
Det var verkligen en vändpunkt.
Men av någon anledning stängde jag igen dörren efter ett tag. Jag lämnade det aldrig, men lät det vila. Allting hände lite för mycket och lite för snabbt, och jag behövde ta ett steg tillbaka. Intresset har sedan funnits där hela tiden, men det blev ingen fortsättning just då.

Men nu känner jag att det är dags att ta fram det, det lockar och drar från olika håll och nu känner jag att jag behöver öppna dörren igen. Och den här gången är jag bättre rustad för att fortsätta med utveckla de här sidorna av mig själv.

Snart skall jag börja i en intuitionscirkel, där man träffas en gång i månaden för att utveckla sina intuitiva förmågor genom olika övningar och meditationer. Det skall bli riktigt spännande, och jag är så nyfiken på vart det kommer att leda.

                                                  

Kommentarer
Postat av: Ninni

Det låter hemskt spännande!!



Lycka till! Kramen

2008-10-19 @ 11:44:08
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: maria

Har aldrig testat något av det du nämner men det låter väldigt spännande!

2008-10-19 @ 15:39:13
URL: http://alpen.blogg.se/
Postat av: Pyret

Jag hoppas det är något för dig!

2008-10-19 @ 16:16:28
URL: http://litenpyret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0