Irriterande
Igår åkte vi till Coop där vi handlade innertak till P´s nya rum. Då vi kom hem med hela lasset låg ett reklamblad i brevlådan. Där meddelades det att from måndag får man 20% rabatt på taket vi just varit och köpt. Argh!!!!!
Det skulle bli flera hundra kronor billigare och faktiskt värt det lilla besväret med att åka tillbaks med det på måndag, lämna tillbaka det för att sedan köpa det igen - fast ett par hundra kronor billigare.
Men efter ett samtal med Coop visade det sig vara helt onödigt - det räckte med att komma in med kvittot och hänvisa till vårt samtal, så skulle jag få tillbaka 20% på taket.
Det skulle bli flera hundra kronor billigare och faktiskt värt det lilla besväret med att åka tillbaks med det på måndag, lämna tillbaka det för att sedan köpa det igen - fast ett par hundra kronor billigare.
Men efter ett samtal med Coop visade det sig vara helt onödigt - det räckte med att komma in med kvittot och hänvisa till vårt samtal, så skulle jag få tillbaka 20% på taket.
Kommentarer
Postat av: Anna
Det var ju bra ;-P
Ha en härlig lördag
Postat av: maria
Det var ju himla bra och "smidigt" av Coop tycker jag! Det är så man behåller sina kunder :)
Postat av: Pyret
Vad bra!
Postat av: ullisen
sånt här gillar jag! vissa företag är mer smidiga än andra, helt klart. samtidigt, det kan faktiskt handla om att hamna hos rätt person. på gott eller ont.
du hade iaf "tur" och hamnade hos rätt!
gött!
Trackback