Sockerabstinens

Tre dygn utan socker och jag har börjat känna av sockerabstinens...har haft riktigt vidrig huvudvärk i två dagar och känt mig ganska diffust risig. Jag hade inte riktigt insett hur sockerberoende jag faktiskt är, men jag är glad över att ha lyckats hålla fingrarna ur godispåsen så här länge. Nu borde det värsta över och det kommer snart att kännas lite bättre.
Men vad gott det vore med lite choklad...så småningom kan jag nog börja äta godis i små mängder igen, men just nu är det nog lika bra att dra gränsen vid noll.



Kommentarer
Postat av: Maria

Det är verkligen jobbigt det där med sockerbegäret men ofta när jag kommer igång med träning regelbundet så brukar sockerbehovet minska automatiskt....Lycka till!

2008-09-20 @ 08:14:23
URL: http://alpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0