Lista

Hittade denna hos Soderstjerna

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att en vän har fattat ett klokt beslut
Vad gjorde du kl 08 imorse: Bakade bröd
Vad gjorde du för 15 min sedan: Städade köket
Det sista du sa högt: Hallå!
Det senaste någon sa till dig: Va? Vaddå hallå?
Vad har du druckit idag: Kaffe tillsammans med maken, mitt ex och hans granne
Vad var det senaste du åt: En nektarin
Vad var det senaste du köpte: Mjölk
Vad är det för färg på din ytterdörr: ljus träfaner
Vad är det för väder hos dig nu: halvklart med lite sol
Godaste glassmaken: Min egen dajmglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp
Sover du tungt: Nej...är alltför lättväckt
Drömmer du mardrömmar: Ibland, men jag är sällan rädd i mina drömmar
Trivs du med ditt jobb: För det mesta
Favoritklädsel: Leggings och tunika
Favoritlåt just nu: Katie Melua "If the lights go out"
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg täckt av bokhyllor
Vad gör dig glad just nu: att barnen har slitit sig från TV-spelen för att istället leka ute i skogen med polarna.
Vad ska du göra härnäst: Ta ut morotskakan ur ugnen
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Skumgodis, röda fiskar och choklad
Kläder just nu: Svarta leggings, långärmad T-shirt och blommig tunika
Sommarplaner: Om allt går som planerat blir det 3 veckor i antingen Thailand eller Vietnam.
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Lite gitarr, heller än bra, och cello
Morgon eller nattmänniska: Morgonmänniska
Vad är viktigast för dig: just nu är bra sommarväder prio ett
Är du kittlig: ibland
Snarkar du: nix
Stjärntecken: vädur
Äckligaste insekten: Kackerlackor av modell större...*ryser*
Stökigt eller välstädat: Vill gärna ha det välstädat hemma, men jag bryr mig inte ett dugg om det är stökigt hemma hos andra
Längtar du mest efter just nu: En lång semester i något varmt land

Kommentarer
Postat av: Pyret

Som den listhora jag är så snor jag den direkt!

2008-09-27 @ 21:41:48
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: ninni

kul att läsa listor!!



Morotskaka..mums..kramen

2008-09-29 @ 17:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0