Sömnlös

Sömnproblemen är tillbaka igen med full kraft.
Det behövdes bara ett par dagar i ekorrhjulet för att jag skulle trilla dit igen. Har hela världen i huvudet och det är hela tiden mer som står på tur och stampar. Kalendern börjar redan bli full.
Det är som att skotta snö i snöstorm.
Vaknar mitt i natten och hjärnan sätter genast igång att babbla. Kan inte stoppa flödet av tankar och efter en kort stund är jag klarvaken och det blir helt omöjligt att somna om. Vid sextiden på morgonen är jag redo att somna igen, men då är det ju dags att gå upp...
Det stressar mig enormt att veta vilken zombie jag kommer att vara imorgon.
Helvete!




Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag vet hur det känns! Hoppas att du klarar av dagen bra! Kram!

2009-08-18 @ 09:25:42
URL: http://litenpyret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0