lösenordsskydd

Jag har haft vissa funderingar på att flytta bloggen till annan bloggportal... jag skulle vilja ha en funktion där jag kan lösenordsskydda vissa inlägg. Ofta undviker jag att bli för personlig i det jag skriver och med vilka bilder jag lägger ut, då jag inte har en susning om vem som läser. Det känns tråkigt, för det hindrar mig lite grann och jag känner att jag inte får ut det av bloggen som jag skulle vilja.

Dock hittade jag en annan lösning än att flytta hela bloggen - jag har startat en lösenordsskyddad underblogg där jag kan skriva lite mer privata inlägg om jag vill. Jag länkar sedan inläggen till huvudbloggen.

Säj till om ni vill ha lösen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej har äntligen hittat tillbaka till dig och vill väldigt gärna fortsätta läsa din blogg. Har du bytt eller så???

2009-09-18 @ 11:03:41
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0