Deppig Alla-hjärtans-dag

Alla hjärtans dag blev ingen höjdare för min del. Jag var låg, ledsen och energilös hela dagen. Tvingade mig själv att gå en promenad för att få lite luft, men jag blev bara tröttare.
På eftermiddagen tänkte jag pigga upp mig med att leta fram sommarkläder till resan, vilket inte gjorde mig gladare...bikinin var ett skämt och sommarkläderna satt klaustrofobiskt tight. Jag blev så förbannad och besviken på mig själv som tillåtit mig att gå upp de här 10 kilona igen...dock lyckades jag att motstå impulsen att trösta mig med att länsa asken med gelehjärtan jag gett S på morgonen.
Som grädde på moset blev den planerade alla-hjärtans-dags-middagen inte alls vad jag tänkt då S åt middag i stan istället och P bestämde sig för att sova över hos en kompis. Där stod jag med två grillade kycklingar och tre griniga ungar.

Bäddade ned mig i soffan och tittade på melodifestivalen istället...vilket ju var lite uppiggande iaf. Startfältet var inte katastrofalt denna gång och båda mina favoriter vann.

Kommentarer
Postat av: ullisar

men mjau. du låter jättelessen? kan du inte tigga till dig en gosig kram och känna dig älskad som du är! för vad är tio kilo hit eller dit egentligen, det kunde varit värre! det kunde varit tjugo kilo ;)



massa krams till dig!!

2009-02-15 @ 21:46:06
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Pyret

Vännen! Det låter inte alls som om dagen var särskilt kul. Skickar ett gäng kramar till dig!!!

2009-02-16 @ 08:31:54
URL: http://litenpyret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0