En lista...

* Stänger du av mobilen när du sover?

Nej, det är sällan någon ringer eller messar mig på natten

* Vem såg dig senast naken?

Maken

* Hur såg du ut på högstadiet?

Spretigt hår son stod åt alla håll, grova kängor, långa kjolar, svarta naglar och mycket smink...*ryser*

* Hur kommer du se ut om tjugo år?

Ingen aning!

* Hur var du på dagis?

Jag var blyg och tillbakadragen och lekte inte med de andra barnen. Jag minns att jag förstod att fröknarna var lite bekymrad över saken.

* Hur är du att ha som arbetskamrat?

Lösningsinriktad och flexibel.
* Har du celluliter?

Jajamensam!
* Biter du på naglarna?

Inte på naglarna, men på skinnet brevid ibland...Uäk!

* Har du något handikapp?

Nej
* Är du rädd för att få hängbröst?

Jag har fött och ammat fyra barn och det syns - so what!

* Tror du att gud är en man eller en kvinna?

"Gud" är energi och energi är könlös
* Svär du?

Japp, så in i helvete!

* Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?

Oftast

* Hur homo är du på en skala 1 - 10?

Måste vara väldigt svårt att mäta...jag är straight, men jag kanske helt enkelt inte har mött den rätta kvinnan än...?

* Tror du på utomjordningar?

Absolut!

* Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?

Pad thai

* Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

Ärtsoppa

* Har du blivit arresterad?

Nej

* Ljuger du?

Det är inte ofta, men det händer

* Har du kysst en polis?

Nix

* Är du rädd för Securitasvakter.

Nej, men jag blir alltid nervös då jag ser poliser, trots att jag är helt oskyldig *S*

* Har du någonting att dölja?

Självklart...

* Vad har du på din nyckelknippa?

Har 2 knippor: hemnycklar + bilnycklar

* Är du / har du varit gift?

Ja

* Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?

Ja

* Kan du laga cyklar?

Nix

* Kan du fixa med bilar?

Nix

* Brukar du köra om?

Ja, om någon kör för långsamt
* Kan du baka bröd?

Ja

*  Vet du hur man frostar av en frys?

Ja

*  Vilken tvserie skulle du helst leva i?

Vänner - de verkar ha väldigt kul!

 

Hittad hos Yrvette


Kommentarer
Postat av: Ninni

Hihi jag följer med dig till Vännerserien.



Men ärtsoppa som är så gott..mums!



Ha en sköööön fredagskväll..kramen

2009-02-06 @ 18:13:17
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0