Julledigheten...

...börjar närma sig sitt slut. Två veckor har jag varit ledig redan, och det är fyra dagar kvar tills jag börjar jobba igen. Man vänjer sig snabbt vid semesterlunken...Vi har alla vänt på dygnet, är uppe till sent på kvällen och sover till 10 på förmiddagen. Väldigt skönt!
Vi började med en mycket lyckad 40-årsfest för maken. Pyret hjälpte mig dagen innan med alla förberedelserna, så allting gick väldigt smidigt. S var mycket nöjd med sin födelsedag.
Julafton firade vi här hemma tillsammans med Mamma, Pappa och min systers familj och vi var hemma även på Nyårsafton. Vi åt en riktigt god meny bestående av smördegsinbakade ostknyten, ugnsbakad fläskfile med svampsås, rostade rotfrukter samt vit chokladmousse med limemarinerade jordgubbar till efterrätt...mums!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja visst vänjer man sig..det är ju så skönt att gå och skrota på förmiddagarna..hur ska det gå att börja jobba igen..haha



Härligt med lyckade fester..ha det gott, kramen

2009-01-02 @ 10:29:01
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: ullrika

det är så härligt att vara ledig och skrota omkring! men. det är nog bara för att man (jag/du/man) vet att det finns en verklighet att tvingas tillbaka till!



menyn låter smaskig som tüsan förresten. tur det är mittinatten så jag inte blir hungrig :)

2009-01-08 @ 00:49:28
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0