Färdigpackat!


Nu är all den långa väntan snart över, om ett par timmar är vi på väg!

Jag brukar vara ute i extremt god tid med packandet, men den här gången blev det verkligen i sista minuten. Det slutade med att vi tog med två resväskor + en tom bag (vi lär ju köpa på oss lite i Bangkok...).

Är väldigt uppe i varv och har knappt sovit något alls, så jag hoppas det blir lite vila på planet ned och att ungarna sover en stund. Det kan bli lite knas med tidsomställningen denna gång - vi åker vid tvåtiden på eftermiddagen och kommer fram vid midnatt, svensk tid...i thai-tid är klockan dock 6 på morgonen, så vi "missar" en natts sömn. Dock tycker jag att det brukar gå väldigt bra att komma in i thai-tid, däremot är det knepigare att ställa tillbaka sig till svensk tid igen.

Det skall finnas trådlöst internet på hotellen både i BKK och på Koh Lanta, så om uppkopplingarna funkar som de ska  kommer jag att uppdatera härinne med lite inlägg och bilder lite då och då under resans gång.

Nu blir det strax ett morgonbad, en sista översyn på packningen, snabb frukost och städning (denna gång skall jag komma hem till ett städat hus!) och sedan bär det iväg till arlanda!

Detta skall bli grymt härligt!!!!!

 

Kommentarer
Postat av: maria

Ha det nu så UNDERBART, njut och bara ha det gott!!!!

Kramar Maria

2009-03-21 @ 08:42:22
URL: http://alpen.blogg.se/
Postat av: Annie

Ha en underbar resa!

Längtar redan efter uppdatering och bilder! :)

Ha det fantastiskt och njut som bara den!

Kramar Annie

2009-03-21 @ 12:58:16
URL: http://annieolsson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0