Melodifestival

Igår bullade vi upp med popcorn, grönsaker och dipp och bänkade oss framför melodifestivalen.
Jag tycker att Caroline af Ugglas är grymt cool, även om hennes låt inte riktigt var min storfavorit för kvällen. Jag hade gärna sett att I got you gick vidare - den låten älskar jag!

E hade en egen liten hemsnickrad teori om Carolines klädval:
- Hon vill ha många röster från olika folk, så hon tog nattlinne för att gamla tanter och gubbar tycker om att sova och stövlar för att småbarn tycker om att hoppa i vattenpölar.

Kommentarer
Postat av: Annie

haha vad gulligt :D Jag håller nog med om det faktiskt eftersom låten inte var så bra så var det säkert därför hon gick vidare :)

2009-03-08 @ 16:36:33
URL: http://annieolsson89.blogg.se/
Postat av: ullisar

jag gillar den där Snälla-låten. mer för var gång jag ser den. men nån vinnare är den la inte. det är däremot EMD:s glada dänga!

2009-03-09 @ 23:45:37
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ohh vilken härlig kommentar..själv struntade jag i andra chansen!



Läste din checklista...vi har ungefär sammma saker med..förutom leksaker då!



Vinäger mot maneter är det mycket sånt?? Kan man använda sin egen mobil där nere..jag hörde nånstans att det var väldigt dyrt!



Tänk snart åker ni...guud så gött att komma till värmen..ha en bra dag, kramen

2009-03-12 @ 06:54:34
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0