En dag kvar...

Bara en dag kvar nu, sedan blir det lite långledigt. Jag känner att jag verkligen behöver det, är så trött både i kroppen och själen. Har stort behov av att ladda batterierna just nu och bara vara ett tag, för nu går jag på sparlåga.
Jag kommer att börja jobba igen 3/1, då skall vi genom jobbet få gå en tvådagars-kurs i Human Dynamics (vi har gått ettan, så nu är det dax för steg 2).  Det skall bli jättespännande, ser fram emot det!
Human Dynamics har  verkligen varit en aha-upplevelse för mig, jag har lärt mig så otroligt mycket om mig själv och hur jag och människor i min omgivning fungerar.
Detta är en kurs som alla arbetslag borde få möjlighet att ta del av, för det ger så enormt mycket!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Blev håret kort???

Jag ser fram emot ledighet jag med...jobbar några timmar idag sen är det ledigt ända fram till den femtonde..gött!

Kursen lät spännande....GOD JUL!!

2007-12-21 @ 08:50:10
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0