Fortfarande döv...

Vidrig natt, vaknade vid tretiden med sprängont i örat...lyckades somna efter mycket vridande och vändande, samt ett par Voltaren.
Då jag vaknade i morse hade jag fortfarande lika ont och var lika stendöv - dessutom hade jag läskiga domningar i halva huvudet...det kändes ungefär som om när en tandläkarbedövning börjar släppa. Det kändes lite otäckt, så jag åkte till närakuten för att kolla upp det. Där kunde de konstatera att jag hade en böld i örat samt att någonting låg i vägen för trumhinnan och förmodligen tryckte på någon nerv till ansiktet - därav domningskänslan. De skickade mig vidare till öron/näsa/hals-akuten inne i stan, där de blåste och rensade rent i örat (det gjorde skitont, kan jag meddela!). Det är ordentligt infekterat, så det tar nog några dagar till innan det är OK igen. Blä! :(

Kommentarer
Postat av: Ninni

Nämen din stackare...låter inget vidare, antar att du är sjukskriven!?

En kryapådejkram kommer här!

2007-11-18 @ 14:46:20
Postat av: Pyret

Men fy! Det låter inte alls bra. Hoppas du får sova i natt och att det inte gör lika ont.

Stor kram!

2007-11-18 @ 18:01:35
URL: http://litenpyret.blogg.se/tornrosa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0