Avstamp

För snart två år sedan började jag med Kundalini-Yoga.
Det var klockrent för mig och Yogan ledde mig in på nya spännande och outforskade vägar. Tyvärr var jag inte riktigt beredd på hur kraftfull hela processen skulle bli. När man börjar att arbeta med sitt energisystem, händer det saker i både kropp och själ, som kan vara väldigt omvälvande.
Med mig hände alldeles för mycket som jag inte var riktigt redo för, i en rasande takt, och till slut lade jag locket på.

Den här gången arbetar jag med mig själv utifrån och in.
Just nu har jag haft fokus på min kropp och att jag skall må bra fysiskt, och där har jag kommit in på en bra väg.

Men nu är det dags att ta tag i de andra bitarna också.

image127

Kommentarer
Postat av: Ninni

Låter spännande...jag har aldrig provat Yoga.

Ha en skön söndag, kram

2007-10-21 @ 09:53:38
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0