Bio

Filmen (Shrek 3) igår var lite sådär...den var inte lika kul som de andra Shrek-filmerna. Jag var lite besviken faktiskt.

Att biosällskapet innefattade en spattig 3½-åring kan visserligen ha påverkat upplevelsen...då filmen var slut hade hon hunnit med att både spilla cola på hela sig själv och hälla ut resten av drickan på golvet och i mina boots (jag hade tagit av mig skorna för att krypa upp i biofotöljen) samt tappa ut allt godiset bakom fotöljen (tur att vi satt på sista raden). Själv hjälpte jag till med förödelsen genom att öppna en flaska bubbelvatten som någon i butiken roat sig med att skaka. Det var bara jag som blev genomblöt, tack och lov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0