Kampsport

Våra två mellanbarn har totalt snöat in på Aikido - de tycker det är superkul och går och räknar dagarna till nästa träningspass. Det är dessutom väldigt smidigt, då de går i samma grupp - två flugor i en smäll...*S*
Även P skall börja, men pga muskelskadan får han vänta tills efter jul.

Vi hittade snabbt en ok begagnad dräkt till E, men till Stora T var det lite värre...
Till slut gav vi upp med att försöka hitta en begagnad, så S och Stora T åkte in till en Budobutik igår och köpte en ny dräkt istället. Det blev faktiskt inte så mycket dyrare än begagnat, och hon fick en ny fräsch dräkt - så vi är nöjda.

image95
Bild lånad från SBI sport

Kommentarer
Postat av: Ninni

164 sa du jag är 162...jag vill väga 64 det tycker jag är en bra vikt för mig..nu väger jag nog 69...usch!
Men jag känner mig inte såå tjock men jag vägde 66 i maj...så jag har gått upp!
Men men jag ska ta itu med det när allt är klart, sen ska vi vara med i en gångtävling på jobbet då måste jag röra på mig ordentligt!
Jag har ju haft så mycket värk på sistone så det där
med träning har legat på is!
kram

2007-10-07 @ 17:37:44
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0