Skruttig

Mår inget vidare, har nåt skit i kroppen som inte bryter ut ordentligt.
Har haft ont i halsen ett par dagar, men det verkar ha gått över nu. Istället har jag värk i kroppen, det känns som träningsvärk och sitter framförallt i axlar och armar. Kan knappt röra höger axel utan att det gör ont och huvudet känns som en frusen ananas.
Men ingen feber, och jag är inte förkyld. Skumt.
Sitter här och väntar på att söndagstidningarna skall anlända (vi får Aftonbladet och Expressen levererade till dörren 9.00 varje söndag, perfekt!) sedan skall jag ta ett långt, varmt bad.

Sen tänker jag skita i att jag inte mår så bra, jag skall ta en långpromenad och försöka att beta av lite jobb-planering.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ha ett huvud som en frusen ananas låter inte kul!

Låter ju nästan som om du skulle ha en influensa på G!
Men vi får hoppas att det inte är det utan att du bara är sliten!

Ditt biobesök verkade spännande..hihi!
Men det kanske är så att en treåring inte riktigt fattar Shrekfilmerna, jag tycker dom vänder sig mer till vuxna!

Ha en bra dag och krya på dig..kramen

2007-10-14 @ 08:35:52
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0