IKEA-tripp

Idag skall det bli ordning i ungarnas katastrofala rum...
Det blir en tur till IKEA (bara jag och väninnan, INGA barn...) där det skall inhandlas femtusen backar av olika slag, och ett skrivbord till stora T.
Sedan skall alla backar märkas upp och förses med bild och text, så att ungarna lätt kan städa efter sig.
Stora T blev nog lite inspirerad efter föreläsningen hon fick i morse efter att jag råkat titta in i hennes rum och fått en smärre chock, hon har redan gått upp och börjat skotta skräp.

Misstänker att skrivbordet kanske var en liten morot..
image9

Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag ser framför mig att det blev jättefint!

2007-09-24 @ 00:49:42
URL: http://litenpyret.blogg.se/tornrosa/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0