Grymt bra DVD!

Just nu går vår Eros-DVD varm i vår DVDspelare. Det är en livekonstert från Rom 2004 och jag och barnen bara älskar den, medans S grymtar om att den är smörig och en ren plåga. Ändå går han alltid och kopplar om så att ljudet kommer ut ur stereon stället för ur TV´n. Jag är övertygad om att även han uppskattar Eros, fast sådär lite i smyg.
Jag och E skrålar med i de italienska slagdängorna för full hals i bästa Eilert-stil under tiden som vi gör oss i ordning på morgnarna. Jag kan föreställa mig att vår italienska lämnar mycket att önska, om att en italienare hörde oss skulle nog han eller hon få sig ett riktigt gott skratt...
Sedan fortsätter jag att skråla vidare i bilen på vägen till jobbet, där jag lyssnar på hans grymma platta "9".


Kommentarer
Postat av: Pyret

Eros är grym. I löv him!!! Jag har nog någon riktigt gammal CD med honom i bokhyllan! Kanske skulle damma av den lite :D



Ang. S så kanske det helt enkelt är så att han är ljudgalen (käkar ekorrar nötter? har påven konstig mössa?) och tål inte att ljudet låter illa? ;)

2008-09-04 @ 11:23:46
URL: http://litenpyret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0