Tuff vecka

Nu skall det bli grymt skönt med helg!
Veckan som gått har varit riktigt tuff, inte pga några yttre omständigheter utan mer för att jag har varit så otroligt trött. Jag har varit helt dränerad på energi och känt mig allmänt skum, groggy och konstig i kroppen och känt mig totalt utmattad trots 10 timmars sömn på nätterna.
Dock känner jag att krafterna börjar återvända nu och jag hoppas att nästa vecka blir bättre.
Jag skall även skärpa till mig gällande maten, det har varit lite väl mycket skåpätande och alldeles för stora portioner sedan vi kom hem. Att dra på mig dåliga vanor igen får mig ju knappast att må bra heller...




Kommentarer
Postat av: Ninni

Då har du känt dig precis som jag..jag blev orolig ett tag och funderade på fasen det var med mig!



Men jag känner mig piggare nu..kram

2009-04-18 @ 10:05:48
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: ullisar

hoppas du kryar dig fort och att det inte är nåt läbbigt från Thailand du tagit med dig hem?

2009-04-19 @ 02:28:19
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0