Uppdatering

Det har varit tyst från mig den senaste veckan, jag har känt mig låg, ledsen och varit ganska under isen.

Det var bara jag och Stora T som klarade sig ifrån den monsterförkylning som drabbade övriga familjen. Både S, Lilla T och P var däckade i nästan en hel vecka. Det blir ingen rolig löneutbetalning i juni...
Jag måste ha ett grymt immunförsvar, för jag blir nästan aldrig sjuk trots att jag arbetar i en miljö där man utsätts för mycket smitta. Dock skall man väl inte uttala sådant, då blir jag väl sjuk på nolltid...


Kommentarer
Postat av: Pyret

Skönt att sjukdomarna blåst över! Skickar många stora kramar till dig!

2009-05-16 @ 11:15:07
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Jenny

Usch.. jag vet hur det är.. jag har oxå varit helt låg stundom.. Men även solen har sina fläckar..

Hoppas lusten kommer åter och lycka till med båten..

2009-05-16 @ 23:27:24
URL: http://passionsfrukter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0