Uppe tidigt med ont i öronen...

Hela familjen sover, men jag har redan varit uppe i drygt en timme...04.20 gav jag upp att somna om, det blev datorn istället. Det har varit så här hela veckan, jag har somnat tidigt på kvällen och istället vaknat sent på natten/tidigt på morgonen. Jättesegt! Skall försöka att vända det, ikväll skall jag dricka mycket kaffe och hålla mig vaken till iallafall elva-tolv. Barnen sover dessutom gärna till 8.30-9 så de här lediga dagarna vill jag passa på att ha sovmorgnar.

Dessutom börjar jag känna av mina öronproblem, denna gång är det hörselgången i andra örat som spökar...Troligtvis är det exern otit som är på G även denna gång. Egentligen borde jag åka in till närakuten och få örondroppar redan nu innan det blir värre, så jag slipper fira jul stendöv med bomull i öronen och värktabletter.
Men jag har en grymt bra bakteriedödande salva som vi köpte på ett apotek i Thailand, och den brukar ta kål på det mesta...funderar på att kanske göra ett försök med den först.

Kommentarer
Postat av: Faster

Gå till doktorn!

2007-12-22 @ 11:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0